Francuski szyk w salonach aut używanych

 

Warszawa, 12 lipca 2017 r. – Jak wynika z danych opublikowanych przez AAA AUTO tuż przed Świętem Narodowym Francuzów przypadającym na 14 lipca, Polacy coraz chętniej decydują się na samochody używane z francuskim rodowodem. Okazuje się, że aż 16,5% aut kupionych w polskich salonach dealera od początku tego roku, stanowiły modele francuskich marek. Dla porównania, w analogicznym okresie 2016 roku udział ten wynosił 14,6%.

 

Polscy kierowcy coraz rzadziej sugerują się mitami na temat awaryjności „francuzów”, które pochodzą z dość odległych czasów, gdy zabezpieczenie antykorozyjne tych aut praktycznie nie istniało. Zweryfikowali też przekonania na temat trwałości materiałów i części, z których są one zbudowane. Ulubioną marką francuskich samochodów używanych wśród polskich klientów AAA AUTO jest Renault (41%). Na drugim miejscu znalazł się Peugeot (29%), na trzecim Citroen (20%), a na czwartym Dacia (10%). Na francuski samochód wydawali średnio 22.159 złotych.

 

„W ostatnich miesiącach dostrzegamy dużo większe zainteresowanie francuskimi samochodami. To optymistyczny trend. Polacy decyzję o kupnie samochodu podejmują na podstawie racjonalnych przesłanek, a nie mitów. Używane samochody znad Sekwany łączą dobry poziom techniczny z eleganckim designem
i bogatym wyposażeniem za stosunkowo niewielkie pieniądze. W ofercie AAA AUTO można znaleźć sporo kilkuletnich aut do 30 000 złotych, które wyglądają jak nowe
i przykuwają wzrok na drodze. Świetnym reprezentantem tej kategorii jest Renault Megane, najczęstszy wybór kierowców w AAA AUTO”
– powiedział Leos Pilnaj, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce.

 

 

TOP 10 francuskich modeli w AAA AUTO w I poł. 2017 (wśród francuskich modeli ogółem) :

Renault Megane  

8,90%

Renault Clio

8,70%

Peugeot 307

5,80%

Citroën C3

5,20%

Peugeot 207

5,00%

Renault Laguna

4,30%

Dacia Duster

4,30%

Renault Thalia

3,90%

Citroën C4

3,70%

Renault Scenic

3,70%

 

 

 

TOP 10 kolorów francuskich aut w AAA AUTO w I poł. 2017:

Srebrny

Czarny

Szary

Niebieski

Czerwony

Zielony

Biały

Złoty

Beżowy

Brązowy

 

W I poł. 2017 Polacy wybierali najczęściej francuskie samochody z nadwoziami typu: hatchback (43,2%), MPV (15,9%), kombi (15,9%), sedan (11,5%), SUV (7,8%). Najpopularniejszym typem silnika był benzynowy (57,8%). Francuskie auta były wybierane w większości przez mężczyzn (69,2 %).

 




Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 0 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów