Wyszukiwanie pojazdów

W jaki sposób firma AAA AUTO nabywa pojazdy?

 
 
  • Wizyta klienta w salonie AAA AUTO

    Po przyjeździe osoba zainteresowana sprzedażą pojazdu spotyka się z jednym z naszych specjalistów z działu skupu, który zapoznaje ją z przebiegiem całej procedury.
  • Sprawdzanie dokumentów i tożsamości

    Na początku sprawdzamy dane rejestracyjne pojazdu oraz kontrolujemy, czy pojazd w przeszłości nie uczestniczył w wypadku. Weryfikujemy również, czy sprzedający jest zarejestrowanym właścicielem pojazdu. Jeśli nie - potrzebne będzie notarialnie poświadczone pełnomocnictwo od właściciela pojazdu figurującego w karcie pojazdu.
  • Jazda próbna ‒ kontrola właściwości jezdnych

    Po kontroli dokumentów sprawdzamy parametry pojazdu – podstawowe właściwości jezdne, funkcjonowanie kluczowych systemów oraz elementów wyposażenia. Jazda próbna zwykle trwa około 10 minut.
  • Przegląd na zapleczu serwisowym/na podnośniku

    Po jeździe próbnej poddajemy samochód przeglądowi na podnośniku. Pojazd jest dokładnie sprawdzany pod kątem ewentualnych usterek i zużycia. Celem kontroli jest określenie zakresu i kosztów prac serwisowych, konserwacyjnych oraz naprawczych, którym pojazd będzie musiał zostać poddany, abyśmy mogli go oferować naszym klientom wraz z udzielaną przez nas gwarancją na pojazd.
  • Diagnostyka i przeglądy powypadkowe

    W ramach kolejnego etapu kontroli pojazdu poddajemy go nowoczesnej, skomputeryzowanej kontroli diagnostycznej bezpośrednio w dziale skupu lub w specjalistycznej stacji kontroli technicznej. Tego typu przegląd ma na celu ujawnienie wad pojazdu, usterek wyposażenia i potencjalnych zagrożeń, które są niemożliwe do stwierdzenia przy pierwszej weryfikacji przez naszych techników serwisowych.
  • Wycena pojazdu

    Cena, którą możemy zaoferować (jego wartość dla nas), uwzględnia wyniki przeprowadzonej kontroli stanu pojazdu oraz inne podstawowe informacje o samochodzie (wiek, przejechanych kilometrów, kolor, wyposażenie itp.). Cena odzwierciedla również stosunek popytu do podaży. Bierzemy pod uwagę wszystkie wspomniane czynniki, aby zaoferować najwyższą możliwą cenę za Państwa pojazd.
  • Decyzja o sprzedaży samochodu podejmowana przez klienta

    Sprzedając samochód będą mieli Państwo możliwość uzyskania informacji na temat wyników kontroli stanu pojazdu oraz otrzymania analizy wartości rynkowej pojazdu wraz z uzasadnieniem ceny, przygotowanej przez naszego specjalistę ds. odkupu. Nasze badania pokazują, że 90% naszych klientów jest usatysfakcjonowanych z zaproponowanej ceny!
  • Kontrola prawna własności oraz sprawdzenie ilości przejechanych kilometrów

    Pojazd należy następnie skontrolować pod kątem przeprowadzonych badań technicznych, przebiegu kilometrów, ewentualnego finansowania przez dowolnego świadczeniodawcę usług finansowych, egzekucji lub postępowania upadłościowego, a także zgodności numeru VIN z danymi technicznymi ujętymi w dowodzie rejestracyjnym (kontrola fizyczna). Dodatkowo samochód należy sprawdzić w bazie danych skradzionych pojazdów. W przypadku braku dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia wspomnianej kontroli (tzn. aktualnego wyciągu z Centralnej Ewidencji Egzekucji oraz Centralnego Rejestru Upadłości, jak również informacji od wiarygodnej firmy zajmującej się sprawdzaniem pochodzenia i historii pojazdów), wspomniana wyżej kontrola może być obciążona dalszą opłatą za wybrane dodatkowe usługi, które z chęcią wyświadczymy naszym klientom (koszt takich usług wynosi 398 zł).
  • Płatność gotówką

    Po akceptacji przez Państwa zaoferowaneją przez nas ceny za dany samochód, następuje podpisanie umowy kupna - sprzedaży oraz wypłacenie kwoty za pojazd w gotówce lub przelewem. Cała procedura zwykle trwa około godziny. Z przyjemnością wyręczymy Państwa w przygotowaniu wszelkich niezbędnych dokumentów. Nie będą Państwo musieli zgłaszać wyrejestrowania pojazdu ani gdziekolwiek jeździć. Od momentu odsprzedania nam pojazdu nie ponoszą Państwo żadnej odpowiedzialności za ewentualne kwestie prawne i techniczne związane z nim.

W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zadzwonić pod numer Piasecznie: (22) 316-66-66, Katowicach: (32) 784-66-66, lub napisz do nas.



Naciśnij Enter, aby wyszukać.
(22) 316-66-66Pn. - Nd. od 8:00 do 21:00
Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie