Francuski szyk w salonach aut używanych

 

Warszawa, 12 lipca 2017 r. – Jak wynika z danych opublikowanych przez AAA AUTO tuż przed Świętem Narodowym Francuzów przypadającym na 14 lipca, Polacy coraz chętniej decydują się na samochody używane z francuskim rodowodem. Okazuje się, że aż 16,5% aut kupionych w polskich salonach dealera od początku tego roku, stanowiły modele francuskich marek. Dla porównania, w analogicznym okresie 2016 roku udział ten wynosił 14,6%.

 

Polscy kierowcy coraz rzadziej sugerują się mitami na temat awaryjności „francuzów”, które pochodzą z dość odległych czasów, gdy zabezpieczenie antykorozyjne tych aut praktycznie nie istniało. Zweryfikowali też przekonania na temat trwałości materiałów i części, z których są one zbudowane. Ulubioną marką francuskich samochodów używanych wśród polskich klientów AAA AUTO jest Renault (41%). Na drugim miejscu znalazł się Peugeot (29%), na trzecim Citroen (20%), a na czwartym Dacia (10%). Na francuski samochód wydawali średnio 22.159 złotych.

 

„W ostatnich miesiącach dostrzegamy dużo większe zainteresowanie francuskimi samochodami. To optymistyczny trend. Polacy decyzję o kupnie samochodu podejmują na podstawie racjonalnych przesłanek, a nie mitów. Używane samochody znad Sekwany łączą dobry poziom techniczny z eleganckim designem
i bogatym wyposażeniem za stosunkowo niewielkie pieniądze. W ofercie AAA AUTO można znaleźć sporo kilkuletnich aut do 30 000 złotych, które wyglądają jak nowe
i przykuwają wzrok na drodze. Świetnym reprezentantem tej kategorii jest Renault Megane, najczęstszy wybór kierowców w AAA AUTO”
– powiedział Leos Pilnaj, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce.

 

 

TOP 10 francuskich modeli w AAA AUTO w I poł. 2017 (wśród francuskich modeli ogółem) :

Renault Megane  

8,90%

Renault Clio

8,70%

Peugeot 307

5,80%

Citroën C3

5,20%

Peugeot 207

5,00%

Renault Laguna

4,30%

Dacia Duster

4,30%

Renault Thalia

3,90%

Citroën C4

3,70%

Renault Scenic

3,70%

 

 

 

TOP 10 kolorów francuskich aut w AAA AUTO w I poł. 2017:

Srebrny

Czarny

Szary

Niebieski

Czerwony

Zielony

Biały

Złoty

Beżowy

Brązowy

 

W I poł. 2017 Polacy wybierali najczęściej francuskie samochody z nadwoziami typu: hatchback (43,2%), MPV (15,9%), kombi (15,9%), sedan (11,5%), SUV (7,8%). Najpopularniejszym typem silnika był benzynowy (57,8%). Francuskie auta były wybierane w większości przez mężczyzn (69,2 %).

 




Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 72 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów