2.2 mln klientów w sieci AAA AUTO – najszybciej przybywa ich w Polsce

Warszawa, 11 grudnia 2018 r. Sieć sprzedaży samochodów używanych AAA AUTO, zarządzana przez Grupę AURES Holdings, osiągnęła w tym roku historyczny wynik obsługując łącznie 2.2 mln klientów zainteresowanych wykupem lub sprzedażą samochodu. Liczba ta odnosi się do całej Grupy, która prowadzi obecnie 46 salonów w Czechach, Polsce na Słowacji i na Węgrzech. Tylko w tym roku Grupa odkupi od klientów 83 tys. pojazdów i taką samą ich liczbę sprzeda.

 

„Liczba klientów, którzy dokonali u nas transakcji odsprzedaży lub kupna, najszybciej rośnie w Polsce. Podczas gdy w ubiegłym roku obsłużyliśmy tu w ramach wykupu i sprzedaży łącznie ponad 12 tys. osób, to w tym roku jest to już prawie 18 tys., a więc uzyskaliśmy wzrost o 50 proc. W Czechach w ubiegłym roku liczba ta wyniosła niecałe 94 tys., a w tym roku spodziewamy się przekroczyć 100 tys.” – powiedziała Karolina Topolova, Dyrektor Generalna AURES Holdings, operatora międzynarodowej sieci autocentrów AAA AUTO. Na rozwój handlu samochodami ma wpływ kilka czynników. Są to: rozszerzanie sieci salonów, zwiększanie potencjału istniejących już autokomisów oraz rozbudowa nowych sektorów. W nich odnotowujemy największy wzrost w handlu pojazdami używanymi o małym przebiegu. W Czechach segment ten stanowi już jedną piątą naszej sprzedaży. Szybko rozrastamy się również na Słowacji. Z powodzeniem wdrożyliśmy taką ofertę także w Polsce i na Węgrzech. Do nowej grupy klientów docieramy też dzięki nowej marce dedykowanej samochodom z przeznaczeniem inwestycyjnym Mototechna Classic lub za pośrednictwem wypożyczalni pojazdów Mototechna Drive” – dodała Karolína Topolová.

 

Poza planowanym otwarciem kilku salonów w Polsce w 2019 roku, Grupa otworzy także nowe salony AAA AUTO w Czechach i na Węgrzech. Pod koniec 2019 roku sieć AAA AUTO będzie obejmować 50 salonów, a więc najwięcej w swojej historii.

 

„Jeśli zrealizujemy cele sprzedażowe na przyszły rok, będzie to oznaczało zwiększenie historycznego wyniku o kolejne 200 tys. klientów i osiągnięcie pułapu około 2.5 mln klientów w pierwszym półroczu 2020 roku. Biorąc pod uwagę, że w tym roku obsłużymy prawie 170 tys. osób, przy wzroście na poziomie rynkowym wspartym szybkim rozwojem i innowacjami, jest to dość realistyczne założenie” – powiedziała Karolína Topolová.

 

Poza intensyfikacją rozwoju sieci salonów i innowacjami, możliwości dalszego wzrostu sprzedaży Grupa upatruje także w otwarciu się na pojazdy z napędem alternatywnym. Dlatego w listopadzie w największym salonie AAA AUTO w Pradze, Grupa otworzyła dla tych samochodów wyspecjalizowaną sekcję Mototechna EcoDrive. Podobne sekcje będą systematycznie tworzone również w pozostałych salonach.

 




Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 70 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów