Posprzedażowa obsługa klienta

Przydatne rady i ważne informacje

Firma AAA AUTO szanuje wszystkich swoich klientów, dlatego przygotowała nowy projekt Posprzedażowa Obsługa Klienta. W ramach tego projektu będzie się starała zapewnić wszystkim swoim klientom wysokiej jakości usługi. Celem jest w szczególności należyta dbałość o klienta, rozstrzyganie reklamacji bez niepotrzebnych opóźnień oraz zapewnienie dodatkowych usług, które na tej stronie nie są wymienione.

Naszym celem jest, aby nasi klienci, odchodzili od nas zawsze zadowoleni i z chęcią do nas wracali. Przygotowaliśmy bardziej przejrzysty i szybszy system służący do zgłaszania roszczeń lub reklamacji online. Znajdziesz tutaj szczegółowe informacje dotyczące składania wniosków i dalszego postępowania.

Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami swoimi doświadczeniami i uwagami, które mogłyby ulepszyć jakość naszych usług.

Wierzymy, że będziesz zadowolony z naszych usług.

Częste pytania po zakupie

  • Kupiłem u was auto i chcę go wymienić. Czy jest to możliwe?

    Tak. W ciągu 7 dni od zakupu można auto wymienić na inne w oddziale, w którym został zakupiony poprzedni samochód. Oferta ta dotyczy samochodów przy cenie nabycia powyżej 15 000 zł, z którym od zakupu nie pokonano więcej niż 100 km.

    Firma AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. zastrzega sobie w przypadku konkretnych samochodów ze względu na ich stan techniczny takiej gwarancji nie udzielać.

  • Jak długo trwa załatwienie dokumentów?

    Ze względu na możliwość wymiany samochodu w terminie siedmiu dni zaczynamy załatwiać dokumenty aż po upływie tego terminu. Robimy, co w naszej mocy, aby wszystkie sprawy administracyjne zostały załatwione jak najszybciej. Jeżeli nie otrzymają Państwo dokumentów w ciągu 30 dni, proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Postaramy się przyśpieszyć cały proces i dostarczyć Państwu niezbędne dokumenty jak najszybciej.

  • Gdzie mam zwrócić się w przypadku jakiegoś problemu technicznego z autem?

    Można zwrócić się do naszego Działu Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Oczywiście Państwu pomożemy.

  • Mam błąd w umowie (nieprawidłowy adres, pesel, inna cena itp.), co powinienem zrobić?

    Wystąpił błąd administracyjny, za który przepraszamy i natychmiast go poprawimy. Prosimy o kontakt z naszą INFOLINIĄ DLA KLIENTÓW 800 033 000 lub napisać na info@aaaauto.pl.


W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zadzwonić pod numer 800 033 000 lub wysłać e-mail.



Naciśnij Enter, aby wyszukać.
800 033 000Pn. - Nd. od 8:00 do 21:00
Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie