AAA AUTO do końca 2020 roku zamierza niemal podwoić liczbę oddziałów w Polsce

 

Warszawa, 10 października 2019 r. – Do końca przyszłego roku międzynarodowa sieć centrów samochodowych AAA AUTO planuje niemal podwoić swoją obecność w Polsce i osiągnąć roczną sprzedaż 25.000 aut w porównaniu do szacowanych około 15.000 w bieżącym roku. W ten sposób pod względem sprzedaży Polska przewyższy wynik na Słowacji, a przy tym niemal dorówna liczbie oddziałów w Czechach, gdzie 27 lat temu powstała firma AAA AUTO.

 

„Codziennie w Polsce sprzedajemy już 46 samochodów. W tym roku przez pierwsze trzy kwartały sprzedaliśmy aż 11.000 aut, co w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku stanowi wzrost o 64%. Pod koniec roku chcielibyśmy osiągnąć sprzedaż 15.000 pojazdów lub więcej. To dowodzi szybkiego tempa naszej ekspansji krajowej. W tym roku otworzyliśmy już dwa oddziały skupu aut i dwa oddziały z usługami kompleksowymi, a ostatnio, w ubiegłym tygodniu, duże autocentrum w Łodzi, w którym stworzyliśmy 50 miejsc pracy. Do końca roku przygotowujemy jeszcze dwie kolejne placówki skupu i stopniowo także rozbudowujemy dalsze oddziały. W tym roku były to Katowice i Wrocław. W przyszłym roku dojdzie do otwarcia wielu innych oddziałów i chcielibyśmy dysponować łącznie dwudziestoma oddziałami oraz sprzedać 25.000 samochodów” – powiedziała Karolína Topolová, Dyrektor Generalna i Prezes Zarządu spółki AURES Holdings zarządzającej siecią AAA AUTO w Polsce. „Wzrostowi sprzedaży może również pomóc spadek sprzedaży nowych samochodów, który na podstawie doświadczeń AAA AUTO, często wiąże się z większym zainteresowaniem samochodami używanymi. Nasze doświadczenie podpowiada, że w pewnych warunkach wzrost może osiągnąć nawet dziesięć procent” – dodała Karolína Topolová.

 

Najlepiej sprzedające się samochody w sieci AAA AUTO

w okresie styczeń-wrzesień 2019

 

Polska

Słowacja

Czechy

Węgry

1.

Opel Astra

Škoda Octavia

Škoda Octavia

Opel Astra

2.

Ford Focus

Škoda Fabia

Škoda Fabia

Ford Focus

3.

VW Golf

VW Passat

VW Passat

Suzuki Swift

4.

Škoda Octavia

VW Golf

Superb

Opel Corsa

5.

Škoda Fabia

Škoda Superb

Hyundai i30

Škoda Octavia

6.

Renault Clio

Kia Sportage

Škoda Rapid

VW Golf

7.

Renault Megane

Opel Astra

VW Golf

Toyota Ignis

8.

Opel Corsa

Kia Ceed

Ford Focus

Suzuki SX4

9.

VW Passat

Ford Focus

Ford Mondeo

Renault Megane

10.

Ford Mondeo

Hyundai i30

Škoda Yeti

VW Passat

 

Kolejnemu wzrostowi liczby samochodów sprzedanych w przyszłym roku znów będzie towarzyszyć masowa ekspansja do innych polskich regionów.

 

„Do końca tego roku otworzymy skup w Tychach i na północy Poznania, gdzie mamy już swoje centrum sprzedaży. W pierwszym kwartale 2020 roku powinniśmy uruchomić nasze centra w Bydgoszczy, Kielcach i Tarnowie. Do końca przyszłego roku chcielibyśmy otworzyć drugi oddział z pełnym zakresem usług w Warszawie i pierwszy w Gdańsku. W przyszłości chcielibyśmy również rozpocząć działalność w Rzeszowie, Lublinie i Rybniku. Również w przyszłym roku chcielibyśmy zacząć skupować samochody w lokalizacjach na północy Wrocławia oraz w Gdyni i Toruniu” – powiedział František Švec, Dyrektor Wykonawczy sieci AAA AUTO w Polsce.

Spółka dynamizuje swoją działalność w Polsce. Uruchomiono wyspecjalizowane centrum logistyczne w Rzgowie w województwie łódzkim, które zajmuje się skupem i dystrybucją samochodów do innych oddziałów sieci.

 

„Każda marka i każdy model odznacza się różną płynnością w różnych częściach kraju. Zgodnie z taką charakterystyką dystrybuujemy do poszczególnych oddziałów. W naszych centrach finalizowane są transakcje sprzedaży samochodów pochodzących z innych lokalizacji, dotyczy to średnio 41% umów. W bieżącym roku pomiędzy oddziałami przewozimy 1.800 samochodów miesięcznie, a niektóre z nich nawet więcej niż raz. To model biznesowy całkowicie odróżniający nas od konkurencji, która w większości kupuje i sprzedaje samochody pod tym samym adresem” – powiedział Petr Vaněček, Dyrektor Operacyjny spółki AURES Holdings.

 

Obecnie w Polsce AAA AUTO dysponuje 12 oddziałami, z których jedna połowa zajmuje się skupem samochodów, a druga koncentruje się na sprzedaży. AAA AUTO zatrudnia w Polsce 462 pracowników. W związku z planowaną ekspansją geograficzną w niedalekiej przyszłości uruchomi rekrutację na co najmniej 80 kolejnych stanowisk. W ubiegłym roku sieć AAA AUTO sprzedała w Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech łącznie 83.000 samochodów. Od początku działalności firmy transakcje sprzedaży bądź zakupu zawarto z 2,3 milionami klientów. We wszystkich 56 centrach AAA AUTO pracuje łącznie 2.900 osób.

 




Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 14 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów