Do końca tego roku firma chce rozszerzyć obecne zatrudnienie o kolejne 75 stanowisk pracy
Warszawa, 16 września 2015 r. – Firma AAA Auto w ramach ekspansji rozszerza i przenosi część swojego call center do Ostrawy. Pierwsza faza to około 20 stanowisk call center, a docelowo firma zatrudni 50 nowych pracowników telemarketingu. Ponadto, AAA AUTO zamierza stworzyć dodatkowe 75 stanowisk pracy we wszystkich regionach, w których rozpocznie swoją działalność. Ze względu na obsługę klientów rynku polskiego, nowe call center w Ostrawie będzie miało międzynarodowy charakter.
„W tym roku otworzyliśmy pierwszy oddział AAA AUTO w Piasecznie pod Warszawą, a obecnie jesteśmy na etapie otwarcia kolejnego oddziału. Natomiast, jesteśmy gotowi na jeszcze większą ekspansję na polskim rynku w przyszłym roku. Dlatego zamierzamy zorganizować całą infrastrukturę oraz cały kanał dystrybucyjny“ – powiedziała Karolina Topolova, Dyrektor Generalna Grupy AAA AUTO. „Zdecydowaliśmy się na Ostrawę, ze względu na bliskość wielkich aglomeracji, w tym Śląska, w których jesteśmy w stanie znaleźć potencjalnych pracowników. Nowe stanowiska pracy będą również dostępne dla mieszkańców Ostrawy. Z początkiem października rozpoczniemy działalność naszego call center. Całkowity koszt inwestycji wyniesie ponad 310 tys. PLN, w tym nie są wliczone koszty wynajmu“ – dodała Karolina Topolová.
Interesujące oferty pracy w call center będą również przeznaczone dla absolwentów szkół wyższych. Obecne w call center Grupy AAA AUTO w Pradze pracuje ponad 200 operatorów, którzy obsługują klientów z Czech, Słowacji, Węgier i Polski. Miesięcznie call center obsłuży 150.000 rozmów telefonicznych.
Przebiegający prawidłowo proces ekspansji AAA AUTO, umożliwi zaoferowanie oprócz stanowisk w nowym call center, kolejne 75 miejsc pracy, z tego niemalże połowa będzie przeznaczona przede wszystkim dla profesjonalistów w dziedzinie skupu i sprzedaży samochodów. Poza tym call center w Pradze poszukuje pracowników zarówno na stanowiska obsługi klienta, jak i back office.
Dla nowych przedstawicieli handlowych firma przygotowała 14-dniowe szkolenie, które poprowadzą wykwalifikowani trenerzy. Oprócz podstawowych informacji, szkolenie obejmuje handlowe i techniczne umiejętności przyszłych pracowników oraz obsługę aplikacji software‘owych wykorzystywanych w codziennej pracy. Poza opracowanym systemem szkoleń, firma oferuje nowym pracownikom dodatkowe formy rozwoju.
Do korzyści pracowniczych należą także, m.in: możliwość posługiwania się językami obcymi, podróże służbowe, elastyczne godziny pracy, zniżki na zajęcia sportowe, wydarzenia kulturalne, lub dodatkowe wynagrodzenie za polecenie potencjalnych pracowników oraz klientów. Swoim pracownikom AAA AUTO oferuje także zniżki na zakup samochodu. Pracownicy mogą również skorzystać z firmowych abonamentów telefonicznych oraz z programów ubezpieczeniowych.
***
Grupa AAA Auto istnieje na rynku od 23 lat i prowadzi sieć 36 salonów samochodowych w Czechach, Polsce, na Słowacji i Węgrzech. Specjalizuje się w samochodach po pierwszym lub drugim właścicielu, z udokumentowaną historią serwisową. Od momentu rozpoczęcia działalności, Grupa AAA Auto obsłużyła ponad 1,6 miliona klientów. W 2013 r. obroty wyniosły 379 milionów euro. W 2014 r. firma sprzedała 63 613 pojazdów.
Dodatkowe informacje:
Biuro Prasowe AAA Auto |
|
Michal Häckl |
Przemysław Barowicz |
|
Group PR Manager AAA AUTO |
Tel: 601 61 27 98 |
|
Tel.: +420 283 068 536 |
e-mail: aaaauto@alfacommunications.pl |
|
Mobile: +420 603 252 437 |
|
|
e-mail: michal.hackl@aaaauto.cz |