AAA AUTO sprzedało 25.000 aut w Polsce

Warszawa, 24 maja 2019 r. – Hyundai i30 z 2011 roku to 25.000-ny samochód używany, który sprzedała AAA AUTO w Polsce od kwietnia 2015 roku, czyli od momentu rozpoczęcia działalności firmy na polskim rynku. Samochód kupił p. Daniel w cenie promocyjnej za niemal 14.500 PLN. Cena oryginalna auta wynosiła 29.000 PLN.

„Jestem zachwycony! Dzięki korzystnemu finansowaniu mogłem wybrać dla mojej rodziny lepsze auto niż planowałem. I ku mojemu zdziwieniu, otrzymałem 50% rabat jako 25.000 klient AAA AUTO. Oferta firmy jest bardzo szeroka i każdy na pewno coś dla siebie znajdzie, ponieważ można wybierać wśród kilku tysięcy modeli aut wielu marek, które są w różnym wieku i stanie technicznym oraz w zróżnicowanych cenach. Ważnym kryterium dlaczego wybrałem AAA AUTO bylo to, że sprzedawane tam samochody mają szczegółowo sprawdzoną historię i stan techniczny, zanim zostaną kupione od poprzedniego właściciela, jak również nie są na siłę poprawiane i upiększane. Klient dokładnie wie, co kupuje” – powiedział p. Daniel, właściciel Hyundaia i30.

„25.000 aut używanych sprzedanych w ciągu czterech lat to bardzo dobry wynik. Chcemy skorzystać z szybkiego rozwoju polskiego rynku, gdzie rośniemy o 53% rok do roku. Tegoroczny plan dla Polski to 16.000 sprzedanych samochodów, czyli zaczynamy się zbliżać do wyniku sprzedaży na Słowacji. W Polsce znajduje się nadal mniej centrów niż na Słowacji, ale obsługują one większe regiony. Uważamy, że biorąc pod uwagę planowaną ekspansję także na Węgrzech moglibyśmy się w tym roku wyraźnie zbliżyć do granicy 100.000 sprzedanych samochodów w całej Grupie AAA AUTO” – powiedziała Karolína Topolová, Dyrektor Generalna i Prezes Zarządu AURES Holdings, które prowadzi międzynarodową sieć centrów samochodowych AAA AUTO.

Wkrótce AAA AUTO otworzy oddział zakupowy na północy Krakowa. Planuje też otwarcie standardowego centrum w Bydgoszczy i Łodzi. Jednocześnie poszukuje lokalizacji dla drugiego dużego oddziału w Warszawie oraz odpowiednich lokalizacji o powierzchni około 1,5 hektara przeznaczonych na centra w stolicach poszczególnych województw, w dawnych strefach przemysłowych, w pobliżu centrów handlowych, z naturalną koncentracją potencjalnych klientów. Każdy oddział będzie oferował od początku co najmniej 300 samochodów. Firma planuje znaleźć się w tych 16 miastach do końca 2024 roku.




Cenimy Twoją
prywatność

Pliki cookies są wykorzystywane do przechowywania Twoich ustawień i preferencji, analizy ruchu na naszych stronach, zapewniania funkcji mediów społecznościowych oraz personalizacji treści i reklam. Informacjami o korzystaniu z naszych stron dzielimy się również z naszymi partnerami z branży mediów społecznościowych, reklamy i analizy. Wyrażasz swoją zgodę firmie AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Cookie.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 67 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ZAKUP ONLINE
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów