AAA AUTO z rekordowymi wynikami. W tym roku sprzeda łącznie około 75 tys. samochodów

Warszawa, 27 listopada 2017 r. Grupa AAA AUTO, największy dealer samochodów używanych w Europie Środkowej, osiągnęła łączną liczbę 69 tysięcy aut sprzedanych w bieżącym roku jeszcze przed wielką wyprzedażą przy okazji „Black Friday”. Tym samym osiągnęła wynik sprzedażowy za cały 2016 rok jeszcze w listopadzie bieżącego roku. Do końca grudnia spółka planuje sprzedać łącznie 75 tysięcy aut używanych.

 

W tym roku sprzedajemy średnio ponad 205 pojazdów dziennie, czyli 6400 miesięcznie. Spodziewam się, że do końca roku osiągniemy cel sprzedaży na poziomie 75 000 pojazdów. Płaszczyznę do rozwoju dostrzegamy zarówno w otwieraniu kolejnych oddziałów i rozbudowie istniejących, jak i we wprowadzaniu innowacji w zakresie sprzedaży, usług i nowych produktów, których ofertę przygotowujemy już na początek przyszłego roku. Mam nadzieję, że ta strategia pozwoli nam osiągnąć w 2018 roku wzrost co najmniej taki, jak w tym roku, a w razie utrzymania się sprzyjających warunków ekonomicznych jeszcze większą sprzedaż” – powiedziała Karolina Topolova , Dyrektor Generalna Grupy AAA AUTO.

W porównaniu z rokiem 2013, kiedy firma AAA AUTO sprzedała 56 646 samochodów, w ciągu pięciu lat liczba aut, którymi klienci wyjechali z firmy, wzrosła o 32,7 proc.

Promocyjna sprzedaż w „Black Friday”, którą w tym roku AAA AUTO zorganizowało już po raz drugi, to kolejny środek do osiągnięcia tegorocznych celów sprzedażowych. Cena wielu aut w trakcie promocji, która rozpoczęła się w piątek i trwała przez cały weekend, spadła nawet o 5.000 zł, a zniżki dotyczyły niemal 70 proc. modeli w ofercie. W tym roku sprzedano 16 proc. więcej samochodów niż w czasie zeszłorocznej promocji. „Co roku staramy się nieco wyprzedzić sprzedawców nowych samochodów, którzy w większości dopiero po pierwszym stycznia obniżają ceny modeli ze starego rocznika. Dlatego właśnie w „Black Friday” oficjalnie rozpoczynamy okres wielkich wyprzedaży” – dodała Karolina Topolova.

 

Wybrane fakty:

·      Szacuje się, że łączna liczba aut sprzedanych przez grupę AAA AUTO w ciągu ostatnich 5 lat (2013-2017) wyniesie na koniec bieżącego roku 327 500.

·    Grupa AAA AUTO we wspomnianym okresie na rynkach Europy Środkowej odmówiła sprzedaży ponad 700 000 aut oferowanych do sprzedaży z powodu ich złego stanu technicznego, nieznanego pochodzenia lub ze względu na podejrzenie cofania licznika.

·      Liczba oddziałów  AAA AUTO zwiększyła się z 32 w roku 2013 do 44 w roku 2017, tj. w ciągu pięciu lat zwiększyła się o 37,5 proc.

·      W ciągu ostatnich pięciu lat liczba aut oferowanych dziennie w ramach całej Grupy AAA AUTO zwiększyła się z 10 000 sztuk do 14 500 sztuk, tj. wzrosła o 45 proc.

 




Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 28 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów