AAA AUTO zrównoważyła wynik sprzedaży z ubiegłorocznym – cel sprzedaży 70.000 aut w 2016 r. znajduje się w zasięgu ręki

Warszawa, 29 listopada 2016 r. Podczas akcji Black Friday sprzedaż Grupy AAA AUTO osiągnęła liczbę 63.000 aut sprzedanych w tym roku, tym samym zrównując się z całkowitą sprzedażą w 2015 roku. Pod koniec grudnia firma planuje sprzedać niemal 70.000 samochodów używanych, osiągając roczną stopę wzrostu około 10 proc.

„W ciągu ostatnich kilku lat nasza firma skupia się na rozwoju, który został wstrzymany przez kryzys gospodarczy w latach 2008 i 2009. Od tego czasu powróciliśmy do Polski oraz na Węgry i brakuje nam już tylko trzech oddziałów, aby osiągnąć pierwotną liczbę 45 oddziałów. Jeśli rzeczywiście uda nam się sprzedać niemal 70.000 aut, jak wskazują na to wyniki, będzie to oznaczało, że sprzedaż AAA AUTO wzrośnie o 37 proc. w ciągu ostatnich pięciu lat“ – powiedział Leoš Pilnaj, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce. „Pięć lat temu firma sprzedała 51.000 aut i sprzedanie w tym roku około 70.000 pojazdów będzie nowym rekordem po fali kryzysu. Taki wynik byłby także bliski naszego największego rekordu w historii firmy od 2007 roku, kiedy sprzedaż w 45 oddziałach wyniosła 80.000 aut“ – dodał Leoš Pilnaj.

W osiągnieciu tak dobrego wyniku sprzedaży pomogła akcja „Czarny Piątek”. „Zaproponowaliśmy naszym klientom znaczne rabaty, które obowiązywały zarówno w dniu „Black Friday”, jak i na początku tygodnia. Warto zauważyć, że w piątek oraz w weekend sprzedaliśmy ponad 600 samochodów w całej Grupie” – powiedział Leoš Pilnaj.

Firma zamierza zwiększyć wyniki sprzedaży w przyszłym roku, w szczególności poprzez dalszy rozwój sieci oraz proponowanie nowych rozwiązań. „Będziemy otwierali nowe oddziały w kilku krajach, jak również zamierzamy rozwijać markę Mototechna, a na 25-lecie firmy zaproponujemy nowe produkty i usługi” – dodał Leoš Pilnaj.

Kilka interesujących danych:

     Całkowita liczba sprzedanych w ciągu ostatnich 5 lat samochodów wyniosła prawie 305.000.

     W tym samym okresie AAA AUTO odrzuciła prawie 700.000 pojazdów ze względu na zły stan techniczny, nie jasne pochodzenie lub z powodu przekręconego licznika kilometrów.

     Liczba pracowników wzrosła z 1.800 w 2009 roku do 2.400 w tym roku, czyli o 33 proc.

     Liczba oddziałów wzrosła z 29 w 2012 roku do 42 w roku 2016, czyli o 45 proc.




Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 67 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów