Centrum Obsługi Klienta AAA AUTO znalazło się w gronie finalistów prestiżowego europejskiego konkursu Call Center

Warszawa, 27 listopada 2023 r. – Call Centrum AAA AUTO zostało założone w 1998 roku przez obecną Dyrektor Generalną Grupy AURES Holdings, Karolínę Topolovą, zaledwie z pięcioma pracownikami i budżetem wynoszącym trzy miliony koron. Call Centrum stopniowo rozrosło się do nowoczesnego centrum obsługi klienta wykorzystującego sztuczną inteligencję, zatrudniającego 250 operatorów i obsługującego 2 100 000 połączeń przychodzących i wychodzących rocznie. Centrum Obsługi Klienta znalazło się w gronie finalistów uznanego konkursu European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSA). Osiągnięcie to często porównywane jest przez laureatów do „nominacji do Oscara”

Centrum Obsługi Klienta AURES Holdings obejmuje sklepy pod markami AAA AUTO, Mototechna i Driverama. Zatrudnia 250 pracowników i posiada 3 oddziały, które obsługują 2 100 000 połączeń rocznie. W ciągu 25 lat firma obsłużyła 6,5 ​​mln połączeń przychodzących i 17 mln wychodzących. „Nasze centrum obsługi klienta osiąga średnio pięćdziesiąt cztery procent udziału w sprzedaży i trzydzieści sześć procent w zakupach całej grupy AURES Holdings, która rocznie sprzedaje ponad dziewięćdziesiąt tysięcy samochodów. Jestem bardzo dumna ze wszystkich moich kolegów, którzy stoją za obecnymi sukcesami. Znalezienie się w gronie finalistów takiego konkursu jest dla nas wielkim uznaniem” – ocenia Dyrektor Generalna Karolína Topolová swoich kolegów z AURES Holdings.

Konkurs European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) to najdłużej działający i największy program przyznawania nagród w europejskiej branży centrów obsługi klienta. W konkursie oceniane są organizacje z całej Europy, które wyróżniają się w zapewnianiu wyjątkowej obsługi klienta. Ważnym kryterium oceny eksperckiego jury są innowacyjne narzędzia poprawiające doświadczenie klienta, pracę z ludźmi oraz efekty, jakie poszczególne call centra mają wpływ na działalność biznesową swoich firm. 23. edycja odbyła się w Londynie z udziałem przedstawicieli AURES Holdings. „Bycie częścią społeczności najlepszych europejskich centrów obsługi klienta w trzydziestu trzech krajach to zaszczyt dla naszej firmy i nagroda dla wszystkich moich kolegów, którym chciałbym niniejszym podziękować za wspaniałą pracę, jaką wykonują każdego dnia” – przesyła uznanie swoim kolegom Petr Havel, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta w imieniu marek AAA AUTO, Mototechna i Driverama.




Cenimy Twoją
prywatność

Pliki cookies są wykorzystywane do przechowywania Twoich ustawień i preferencji, analizy ruchu na naszych stronach, zapewniania funkcji mediów społecznościowych oraz personalizacji treści i reklam. Informacjami o korzystaniu z naszych stron dzielimy się również z naszymi partnerami z branży mediów społecznościowych, reklamy i analizy. Wyrażasz swoją zgodę firmie AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Cookie.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 71 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ZAKUP ONLINE
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów