Warszawa, 27 listopada 2023 r. – Call Centrum AAA AUTO zostało założone w 1998 roku przez obecną Dyrektor Generalną Grupy AURES Holdings, Karolínę Topolovą, zaledwie z pięcioma pracownikami i budżetem wynoszącym trzy miliony koron. Call Centrum stopniowo rozrosło się do nowoczesnego centrum obsługi klienta wykorzystującego sztuczną inteligencję, zatrudniającego 250 operatorów i obsługującego 2 100 000 połączeń przychodzących i wychodzących rocznie. Centrum Obsługi Klienta znalazło się w gronie finalistów uznanego konkursu European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSA). Osiągnięcie to często porównywane jest przez laureatów do „nominacji do Oscara”.
Centrum Obsługi Klienta AURES Holdings obejmuje sklepy pod markami AAA AUTO, Mototechna i Driverama. Zatrudnia 250 pracowników i posiada 3 oddziały, które obsługują 2 100 000 połączeń rocznie. W ciągu 25 lat firma obsłużyła 6,5 mln połączeń przychodzących i 17 mln wychodzących. „Nasze centrum obsługi klienta osiąga średnio pięćdziesiąt cztery procent udziału w sprzedaży i trzydzieści sześć procent w zakupach całej grupy AURES Holdings, która rocznie sprzedaje ponad dziewięćdziesiąt tysięcy samochodów. Jestem bardzo dumna ze wszystkich moich kolegów, którzy stoją za obecnymi sukcesami. Znalezienie się w gronie finalistów takiego konkursu jest dla nas wielkim uznaniem” – ocenia Dyrektor Generalna Karolína Topolová swoich kolegów z AURES Holdings.
Konkurs European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) to najdłużej działający i największy program przyznawania nagród w europejskiej branży centrów obsługi klienta. W konkursie oceniane są organizacje z całej Europy, które wyróżniają się w zapewnianiu wyjątkowej obsługi klienta. Ważnym kryterium oceny eksperckiego jury są innowacyjne narzędzia poprawiające doświadczenie klienta, pracę z ludźmi oraz efekty, jakie poszczególne call centra mają wpływ na działalność biznesową swoich firm. 23. edycja odbyła się w Londynie z udziałem przedstawicieli AURES Holdings. „Bycie częścią społeczności najlepszych europejskich centrów obsługi klienta w trzydziestu trzech krajach to zaszczyt dla naszej firmy i nagroda dla wszystkich moich kolegów, którym chciałbym niniejszym podziękować za wspaniałą pracę, jaką wykonują każdego dnia” – przesyła uznanie swoim kolegom Petr Havel, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta w imieniu marek AAA AUTO, Mototechna i Driverama.