Nowe centrum samochodowe AAA AUTO w Krakowie

Sieć centrów samochodowych AAA AUTO otworzyła dziś w Krakowie swój nowy oddział o powierzchni 15 900 m2., który po sześciu latach działalności zostało przeniesione z mniejszej lokalizacji. AURES Holdings kontynuuje tym samym plan ekspansji, który w ramach Grupy dotyczy głównie Polski. Łącznie AURES Holdings, operator sieci AAA AUTO i Mototechna, posiada 12 oddziałów w Polsce i ponad 60 salonów lub centrów serwisowych we wszystkich pięciu krajach, w których prowadzi działalność. We wszystkich krajach firma oferuje łącznie 12 000 samochodów. W uroczystości otwarcia, której gospodarzami była najpopularniejsza w Polsce samochodowa para, państwo Joanna i Włodzimierz Zientarscy, wzięła również udział Karolina Topolová, Dyrektor Generalna AURES Holdings, która zarządza siecią AAA AUTO. W ceremonii przecięcia wstęgi uczestniczyła też Natalia Tomczyk, influencerka i ambasadorka AAA AUTO w Polsce.

AAA AUTO otwiera nowe, kompleksowe centrum sprzedaży, odkupu i finansowania przy ulicy Pasternik 69 w Krakowie. Oddział o łącznej powierzchni sięgającej niemal 16 000 m2 będzie stopniowo oferował do 600 samochodów, czyli pięciokrotnie więcej niż w pierwotnym oddziale. Do obsługi klientów wykorzystanych zostanie ponad 550 m2 nowoczesnych biur. Oddział, który dotychczas znajdował się w innej lokalizacji przez 6 lat, nie był już w stanie sprostać stale rosnącemu popytowi.

„Po wielu latach Autocentrum znajduje się teraz w nowoczesnej siedzibie przygotowanej zarówno dla klientów, jak i pracowników oddziału. Powiększyliśmy przestrzeń dla oferowanych samochodów, która obecnie mieści 600 aut, czyli pięciokrotnie więcej niż pierwotnie. Już dziś mamy do dyspozycji ponad 400 aut” – powiedziała Karolína Topolová, Dyrektor Generalna i Prezes Zarządu AURES Holdings, operatora międzynarodowej sieci AAA AUTO. „Jesteśmy gotowi zaoferować klientom możliwość zakupu samochodu na kredyt oraz polisy ubezpieczeniowe, w czym pomagają wyszkoleni specjaliści. W całym okresie działalności w Polsce od 2015 do końca sierpnia 2023 roku wielkość sprzedaży AAA AUTO w Polsce przekroczyła pułap 105 000 samochodów” – dodała Karolina Topolová.

Najlepiej sprzedające się samochody w AAA AUTO Kraków

1.

Opel Astra

2.

Škoda Octavia

3.

Ford Focus

4.

Renault Megane

5.

Opel Insignia

6.

Kia Sportage

7.

Skoda Fabia

8.

Toyota Yaris

9.

Nissan Qashqai

10.

Kia Ceed

Centrum samochodowe AAA AUTO w Krakowie przeznaczone jest dla aglomeracji krakowskiej, liczącej ponad 1,5 mln mieszkańców. „Naszym celem jest Kraków z ponad 800 tys. mieszkańców, jak również miasta takie, jak: Tarnów, Olkusz, Nowy Sącz, Kielce, plus pozostały obszar województwa małopolskiego. W Krakowie chcemy stopniowo dojść do wyniku sprzedaży 400 samochodów miesięcznie. Obsługą klientów i prowadzeniem oddziału zajmie się do 42 pracowników” – kontynuuje Karolína Topolová. Oddział znajduje się w pobliżu drogi prowadzącej do Katowic i autostrady A4.

Krakowski oddział zbudowano w nowej koncepcji biurowej o łącznej powierzchni 550 m2, oferując klientom większy komfort i przyjemniejsze otoczenie. Oddział wyposażono również w sekcję elektromobilności z infrastrukturą ładowania. Do mycia pojazdów oddział wykorzystuje technologię Rebecca 01, która umożliwia recyrkulację zużytej wody – w efekcie można ponownie wykorzystać do 80% ze 180 l wody zużywanej do umycia jednego samochodu. Na dachu zainstalowano elektrownię fotowoltaiczną o mocy 12 kWp, która wydatnie przyczynia się do efektywności energetycznej działalności oddziału.

W województwie małopolskim – podobnie jak w całej Polsce – większość klientów kupuje samochody marki Opel. Najpopularniejszym modelem jest Astra. Gros klientów, bo ponad 73%, wybiera samochody z silnikami benzynowymi, a pozostałe 27% z silnikami diesla. „Klienci w tym regionie na razie nie szukają alternatywnych napędów. Niemniej jednak od początku roku obserwujemy zwiększone zainteresowanie. Możemy się spodziewać, że w ciągu roku popyt znacząco wzrośnie. Jednak liczba egzemplarzy jest wciąż niewielka” – podkreśliła Karolina Topolová. Hitem w Krakowie w tym roku okazały się hatchbacki, a w dalszej kolejności SUV-y i kombi. Aż 79% klientów kupuje samochody z manualną skrzynią biegów, a 21% – z automatyczną. Najpopularniejsze kolory to czarny (19%), szary (18%) i biały (16%). Prawie dwie trzecie samochodów sprzedanych w Krakowie w tym roku było wyposażonych w tempomat. 73,4% klientów stanowili panowie, a 26,6% - panie.




Cenimy Twoją
prywatność

Pliki cookies są wykorzystywane do przechowywania Twoich ustawień i preferencji, analizy ruchu na naszych stronach, zapewniania funkcji mediów społecznościowych oraz personalizacji treści i reklam. Informacjami o korzystaniu z naszych stron dzielimy się również z naszymi partnerami z branży mediów społecznościowych, reklamy i analizy. Wyrażasz swoją zgodę firmie AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Cookie.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 72 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ZAKUP ONLINE
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów