Polacy szukają aut używanych w internecie

Warszawa, 11 września 2017 r. – Najczęściej wyszukiwanym w internecie samochodem używanym jest Skoda Octavia, według rankingu popularności modeli aut używanych w Polsce przygotowanego przez AAA AUTO w sierpniu 2017 roku. Raport został stworzony dzięki podsumowaniu liczby wyszukań modeli na stronie internetowej dealera. W pierwszej piątce najpopularniejszych wyszukań znalazły się również 2 modele Forda: Focus i Mondeo, Opel Astra oraz Volkswagen Golf.

 

Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego, zawartymi w raporcie z 2016 roku, pt: „Jak korzystamy z internetu?“, wyszukiwanie informacji o towarach i usługach jest trzecią w kolejności najczęściej podejmowaną czynnością przez Polaków
w sieci, zaraz po korzystaniu z poczty elektronicznej oraz czytaniu lub pobieraniu gazet i czasopism. Co więcej, odsetek Polaków wykorzystujących internet do zdobywaniu informacji o towarach i usługach wzrósł w porównaniu do roku 2015 o ponad 14%.
W 2016 roku niemal 57% Polaków deklarowało wykorzystanie internetu do tego celu, podczas gdy w rok wcześniej odsetek ten wynosił 42%. Jak pokazują wyniki raportu przygotowanego przez AAA AUTO, Polacy niezwykle chętnie korzystają z internetu przy wyborze samochodu.

Statystyki ilości wyszukań poszczególnych modeli na stronie dealera w sierpniu 2017 roku:

 

Model

Ilość wyszukań  w sierpniu

Marka

Model

1

2870

Škoda

Octavia

2

2722

Opel

Astra

3

2180

Ford

Focus

4

1988

Ford

Mondeo

5

1801

Volkswagen

Golf

6

1739

Audi

A4

7

1670

Skoda

Fabia

8

1583

Volkswagen

Passat

9

1516

Toyota

Yaris

10

1233

Honda

Civic

11

1164

Opel

Corsa

12

1090

Ford

Fiesta

13

1058

Opel

Insignia

14

1055

BMW

3

15

1004

Toyota

Auris

 

„Od początku funkcjonowania firmy AAA AUTO w Polsce obserwujemy dynamiczny wzrost ruchu na naszej stronie internetowej, szczególnie w odniesieniu do narzędzia jakim jest wyszukiwarka samochodów. Klienci przed kontaktem z konsultantem telefonicznym czy pracownikiem oddziału wolą najpierw sami zgłębić tajniki naszej oferty i najcześciej przychodzą do nas już z bardzo sprecyzowanymi oczekiwanami, bazującymi na dogłębnym zbadaniu zasobów naszej strony internetowej“  - powiedział Leos Pilnaj, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce.

 

 




Cenimy Twoją
prywatność

Pliki cookies są wykorzystywane do przechowywania Twoich ustawień i preferencji, analizy ruchu na naszych stronach, zapewniania funkcji mediów społecznościowych oraz personalizacji treści i reklam. Informacjami o korzystaniu z naszych stron dzielimy się również z naszymi partnerami z branży mediów społecznościowych, reklamy i analizy. Wyrażasz swoją zgodę firmie AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Cookie.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 67 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ZAKUP ONLINE
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów