Polacy szukają aut używanych w internecie

Warszawa, 11 września 2017 r. – Najczęściej wyszukiwanym w internecie samochodem używanym jest Skoda Octavia, według rankingu popularności modeli aut używanych w Polsce przygotowanego przez AAA AUTO w sierpniu 2017 roku. Raport został stworzony dzięki podsumowaniu liczby wyszukań modeli na stronie internetowej dealera. W pierwszej piątce najpopularniejszych wyszukań znalazły się również 2 modele Forda: Focus i Mondeo, Opel Astra oraz Volkswagen Golf.

 

Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego, zawartymi w raporcie z 2016 roku, pt: „Jak korzystamy z internetu?“, wyszukiwanie informacji o towarach i usługach jest trzecią w kolejności najczęściej podejmowaną czynnością przez Polaków
w sieci, zaraz po korzystaniu z poczty elektronicznej oraz czytaniu lub pobieraniu gazet i czasopism. Co więcej, odsetek Polaków wykorzystujących internet do zdobywaniu informacji o towarach i usługach wzrósł w porównaniu do roku 2015 o ponad 14%.
W 2016 roku niemal 57% Polaków deklarowało wykorzystanie internetu do tego celu, podczas gdy w rok wcześniej odsetek ten wynosił 42%. Jak pokazują wyniki raportu przygotowanego przez AAA AUTO, Polacy niezwykle chętnie korzystają z internetu przy wyborze samochodu.

Statystyki ilości wyszukań poszczególnych modeli na stronie dealera w sierpniu 2017 roku:

 

Model

Ilość wyszukań  w sierpniu

Marka

Model

1

2870

Škoda

Octavia

2

2722

Opel

Astra

3

2180

Ford

Focus

4

1988

Ford

Mondeo

5

1801

Volkswagen

Golf

6

1739

Audi

A4

7

1670

Skoda

Fabia

8

1583

Volkswagen

Passat

9

1516

Toyota

Yaris

10

1233

Honda

Civic

11

1164

Opel

Corsa

12

1090

Ford

Fiesta

13

1058

Opel

Insignia

14

1055

BMW

3

15

1004

Toyota

Auris

 

„Od początku funkcjonowania firmy AAA AUTO w Polsce obserwujemy dynamiczny wzrost ruchu na naszej stronie internetowej, szczególnie w odniesieniu do narzędzia jakim jest wyszukiwarka samochodów. Klienci przed kontaktem z konsultantem telefonicznym czy pracownikiem oddziału wolą najpierw sami zgłębić tajniki naszej oferty i najcześciej przychodzą do nas już z bardzo sprecyzowanymi oczekiwanami, bazującymi na dogłębnym zbadaniu zasobów naszej strony internetowej“  - powiedział Leos Pilnaj, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce.

 

 




Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookie stron trzecich, aby pomóc nam przeanalizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny w celu przechowywania preferencji użytkownika oraz dostarczania treści i reklam, które są dla Ciebie odpowiednie. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka Cookie.


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowe



Anuluj

Obecnie 0 specjalistów dostępnych online Zadzwoń do mnie
ONLINE ZAKUP
Kup swój nowy samochód,
szybko i łatwo ONLINE
  • Oszczędność czasu
  • Samochód dostarczymy do domu
  • 14 dni na zwrot samochodu
    Wygodnie i bezpiecznie, pewne pochodzenie i historia
Oferta samochodów